God in jou kop

Ek gaan slaap in die aand met God in my kop,
In die oggend staan ek saam met Hom op
In die dag stap Hy saam sonder om te kla
Waar ek nie kan loop, sal Hy my dra.

Al my vrese en behoeftes ken Hy so goed
As ek val, en nie wil opstaan, gee Hy my moed
As ek bly is en lag, jubel Hy saam met my
As ek hartseer en bevange is, troos Hy my

Deur al die seisoene - in winter tot somer
In die dag en die nag - al is ek 'n dromer
Gee hy die pas aan wat ek moet loop
Al voel ek soms ook heeltemal gestroop

Hy is die alfa, die omega, die spil waarom alles draai
 In die donker, sal Hy my na die lig toe laat draai
Hy beskerm ons en vou ons toe in Sy hande
Hy vra nie jou taal, God bly groot in alle lande

Ons vra en ons smeek vir hulp en vir raad
Vir vrede en gesondheid en ook die regte maat
Maar gesels ons met God in voorspoed en geluk
Of is Hy net die noodlyn wat ons so gerieflik pluk?

Leef voluit elke dag wat God aan jou gee
Bly op jou knieƫ waar Hy jou krag kan gee
Leef so jou drome vir almal om te sien
Wie jy is, en watter God jy dien.

 Dankie Willy vir die e-pos

Advertisement:
Get stuff for you cell phone: http://eposvriende.mobilenobo.com/


Simply reply to this e-mail or go to http://contact.eposvriende.com

www.eposvriende.com
www.emailbuddys.com

Join Fun e-mails: Afrikaans & English johanna4-276094@autocontactor.com

Join Fun e-mails: English johanna4-276100@autocontactor.com


PPS & Video clips: Visit http://groups.yahoo.com/group/eposvriende2
or send a message to eposvriende2-subscribe@yahoogroups.com


Remember to confirm your subscription

 



ePosVriende

2023 58th Ave Cir E.
Suite K6717
Bradenton, FL
34203
US

Comments

Popular Posts